Citat Elina Bergström

"Jag fick frågan av en man förra veckan: "Jag har aldrig fattat varför du far till Ghana, tjänar ni pengar på det eller vill ni ha uppmärksamhet, eller VARFÖR gör ni det?"
Jag funderade ett tag men här är svaret:

NEJ, varken jag, Mikaela, barnhemmet eller Madame tjänar pengar på det här. Flygbiljetterna, visumet, vacciner, alla övriga kostnader som vi har nere i Ghana står vi för själva! Inget av de insamlade pengarna går alltså till oss utan varje litet öre går direkt till barnhemmet utan några mellanhänder.
Sen att vi får mycket uppmärksamhet tycker vi bara är en bonus för oss och barnhemmet för ju fler som får reda på detta, ju mer hjälp får vi. För utan er så skulle vi inte komma speciellt långt!

Vi är så stolta och glada att så många hjälper oss!"


Kommentarer
Postat av: Ingrid Bergström

Det var ett riktigt bra svar

2012-01-04 @ 10:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0